Udstillingens indhold

STANDENE   |   AKTIVITETER   |   OPVISNING   |   AKTIVITETSKALENDER

Tilmelding til Forårsudstilling

Udfyld flest mulige felter herunder.

NB: Alle felter med * skal udfyldes. - Læs også vejledningen undervejs.

Husk at slutte med at klikke på Indsend tilmelding nederst på siden!

 

Tilmelding til udstilling i 2018

Beskrivelse af kontaktperson
Kontaktpersonens eget navn.
Kontaktpersonens adresse (gade/vej og nummer)
Kontaktpersonens postnummer og bynavn, f.eks. 5540 Ullerslev
Rækkefølge
Du kan skrive ét eller to telefonnumre, som vi kan kontakte dig på.
Meget gerne mobilnummer.
Beskrivelse af aktiviteten
Her skal du give oplysninger om det hold, som du repræsenterer - også selvom om holdet evt. kun består af dig selv.
Oplysningerne bruges til at reklamere for det, du udstiller

 

Overordnet navn for din aktivitet
Hvad er navnet på din forening/gruppe/aktivitet?

Du skal skrive, hvad aktiviteten hedder, ikke, hvad den gør!
Hvis I har en hjemmeside, så skriv navnet på hjemmesiden her.
Beskrivelse af standen

Beskriv hvordan du tænker dig, at din stand skal se ud og hvad den indeholder.
Du kan skriv alt muligt om standen i dette felt.

Længere nede i tilmeldingen kan du evt. udfylde flere felter, der beskriver dine ønsker og behov.

Lav en beskrivelse af, hvordan du tænker dig at opbygge din stand
Ekstra oplysninger

Nedenfor finder du en række "faner"
Når du klikker på faneteksten, åbnes vinduet og du kan udfylde felterne.

På den måde kan du give flere detaljer om din stand og dine ønsker for standen.

Vejledning og huskeliste

Vejledning:


(Klik her for at hente denne vejledning pdf-dokument)

  • Opsætning af standen:
    • Opsætning af stande sker fredag aften kl. 18.00. Alle hjælper hinanden, hvor der er behov!
      • ​Kl. 18.00: Udstillere og arbejdsgruppe holder møde og aftaler detaljer for udstillingen.
      • Kl. 18.15: Udstillingen opsættes af udstillerne.

         
  • Rumadskillere ("Spanske vægge"):
    • Vi har 2 typer rumadskillere, der kan bruges i standen efter aftale med arbejdsgruppen:
      1. Høje vægge (ca. 180 cm) med en plade på ca. 100x100 cm. Disse rumadskillere bruges fortrinsvis i yderområder af udstillingen. (Disse rumadskillere må ikke benyttes til at lave en "indhegning" af standen.)
      2. Lave vægge (ca. 150 cm) med en plade på ca. 70x100 cm. Disse rumadskillere bruges fortrinsvis midt i udstillingen.
    • Medbring venligst selv:
      • Noget, der kan bruges til at dække fladen, da de desværre ikke er så pæne i "rå" tilstand. (Mange bruger "nervøs velour").
      • Kraftige "strips" (8-10 mm brede og 30-40 cm lange) til at binde rumadskillerne sammen.
      • Tegnestifter eller knappenåle til ophængning på rumadskillerne. (Du må ikke bruge andre materialer!)
    • Udstillerne skal selv hente rumadskillerne på scenen og selv sørge for at få dem transporteret tilbage igen efter udstillingen. (Alle hjælper alle!)

       
  • Borde:
    • Vi har et lille antal borde, der frit kan bruges i forbindelse med standen.
    • Medbring venligst dug eller lignende til at dække de åbne sider mellem bordpladen og gulvet.
    • Udstillere skal selv hente bordene på lageret og skal selv sørge for at få dem transporteret tilbage igen efter udstillingen.

       
  • Plakatsøjler mv:
    • Vi har IKKE anden ophængsmulighed, men I er velkomne til selv at medbringe plakatsøjle mv. Hvis der er behov for elektricitet til belysning, er det muligt (se EL nedenfor).

       
  • CD-afspiller, DVD-afspiller, TV osv.:
    • Dette skal udstilleren selv medbringehvis det ønskes at indgå i udstillingen på selve standen. Desuden skal udstilleren selv sørge for personale, der kan betjene udstyret, da arbejdsgruppen ikke kan garantere at have personale  til dette.
    • Der vil være et musikanlæg begge dage til brug for opvisning mv. Anlægget bruges efter aftale og styres af en person fra Arbejdsgruppen.
      • I forbindelse med musikanlægget er følgende til rådighed:
        • 4 kor-mikrofoner med ledning
        • 1 bærbar mikrofon med ledning
        • 1 trådløst headsæt
        • Højttalere
        • Computer med USB-indgang og CD-afspiller (lav aftale med Arbejdsgruppen)​

           
  • EL (220 V):
    • Der er i begrænset omfang mulighed for at få adgang til 220 V. NB: Udstilleren skal selv medbringer kabelrulle med 30-50 m kabel.
    • Der er IKKE adgang til "kraft" (380 V).
    • Husk bred "malertape" til at fastgøre kablet til gulvet, hvis det skal passere gang-areal. (NB: Der må KUN bruges "malertape" til fastgørelse af kabler).

       
  • Opsætning af standen:
    • Udstiller sørger selv for at opstille standen på det sted, der er anvist af Forårsudstillingens arbejdsgruppe. I kan komme med ønsker til placering, men vi kan ikke garantere at alle ønsker bliver efterkommet.

       
  • Efter lukketid søndag:
    • Alle udstillere hjælper hinanden med oprydning:
      • Rumadskillere skal tilbage på scenen
      • Borde skal tilbage i Kultursalen og evt. andre steder, hvor de er hentet.
      • Stole skal tilbage til det sted, hvor de blev hentet.
      • Gulvet skal fejes.

Alle stande skal være aktive til efter lukketid.
Standene må ikke ryddes før der gives besked fra Arbejdsgruppen.

 

  • Huskeliste (forslag) (Disse ting skal du SELV sørge for at medbringe):
    (Huskelisten kan udskrives ved at klikke på denne linje og vælge "Udskriv")
    • Materiale til at dække rumadskillerne
    • Duge til borde
    • Pynt til borde (NB: Levende lys og anden brug af ild er ikke tilladt indendørs)
    • Tegnestifter og knappenåle til ophængning af materiale på rumadskillere.
    • Kraftige "strips" (8-10 mm brede 30-40 cm lange) (bl.a. til at holde rumadskillerne sammen)
    • Tape
    • Saks
    • EL-kabel (gerne kabeltromle med flere stik) (med 30-50 meter), hvis du har behov for støm. + Malertape til fastgørelse af EL-kabel på gulvet.
    • Affaldsposer (store, klare sække)
    • Kost + fejebakke
    • Skriveredskaber (kuglepenne, spritskrivere, blyanter osv.)

Publikumsaktiviteter på standen

Hvis du har givet et "Ja"-svar til publikumsaktivitet, vil vi bede dig om at beskrive aktiviteten her:

Minimal HTML

  • Tilladte HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.

Ren tekst

  • Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.

Tidspunkter for deltagelse

Beskriv aktivitetens deltagelse.
Bemærk at vi helst ser at man deltager begge dage.
Sæt markering ud for den periode, hvor du deltager.

Ønske om standens placering

Sæt markering i ét eller flere felter - efter egne ønsker.

Opvisning eller optræden på udstillingen

Sæt markering ud for ét af felterne.
Du kan selv lave en beskrivelse, hvis du sætter markering ved "Anden form for opvisning..."

Reklametekst for din aktivitet og dit virke

I dette felt kan du skrive en reklametekst for aktiviteten, både i forbindelse med udstillingen og som reklame for de ting, der foregår hele året.
NB. Vi skal nok foretage stavekontrol på teksten før den bliver offentliggjort

Skriv en tekst, der giver god reklame for din aktivitet.

(Hvis du ikke har en god reklametekst lige nu, kan du sende den til arbejdsgruppen snarest muligt (se under kontakt (nyt vindue).

I så fald kan du blot skrive i feltet herunder at du gør sådan.)

Minimal HTML

  • Tilladte HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.

Ren tekst

  • Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.

Her kan du skrive dine egne bemærkninger

Her kan du skrive alle former for bemærkninger, f.eks.:

  • Forslag eller beskeder til Arbejdsgruppen
  • Andre ønsker i forbindelse med udstillingen
  • Gode ideer osv.

Minimal HTML

  • Tilladte HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.

Ren tekst

  • Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
Lodtrækning og sponsorgevinster

I slutningen af udstillingens åbningstid, lørdag og søndag, foretages lodtrækning på entrebilletten.

 

Vi regner med ca. 5 gevinster pr. dag.

 

Det er udstillerne, der sponsorerer gevinsterne: Præmierne var sidste år meget forskellige, f.eks. et medlemskab i en periode, et maleri, en købt gave.

 

Udstillerne sørger selv for evt. indpakning, og præmien skal afleveres til arbejdsgruppen i forbindelse med opsætningen fredag aften.

 

NB: Hvis din gruppe har lyst til at give en sponsorpræmie, skal I tænke på, at der både er voksne og unge mennesker blandt publikum. Gevinsten skal helst kunne bruges af både børn/unge og voksne.

Det vil være bedre med en enkelt større præmie end med flere små.

NB: Der skal sættes markering ved ét af felterne.

Der skal markeres for enten "Ja:..." eller "Nej:..."
Skal ikke udfyldes

Du indsender din tilmelding, når du klikker på Indsend tilmelding herunder.

Når du har klikket på knappen Indsend tilmelding, skal du vente et øjeblik og se om der vises nogle fejlbeskeder.

Hvis der er fejlbeskeder, skal du rette (udfylde) dem alle og igen klikke på Indsend tilmelding.

Når tilmeldingen er korrekt indsendt, vil siden skifte til en ny side med visning af dine indtastninger.